Apel 1 – DIGITALIZAREA IMM-URILOR – GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE

Beneficiar: HCR SRL

Achiziția se realizează de către HCR SRL, CIF 15607214 în cadrul proiectului „Digitalizare HCR SRL”, finanțat din bugetul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR), COMPONENTA C9. Suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare și inovare INVESTIȚIA I3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat MĂSURA 1.

Schemă de minimis și schemă de ajutor digitalizarea imm-urilor – grant de până la 100.000 euro pe întreprindere care să sprijine imm-urile în adoptarea tehnologiilor digitale.COD APEL PNRR/2022/C9/MIPE/I3. HCR SRL a încheiat Contractul de Finanțare nr. 4776.1/i3/c9 din data de 03.04.2025 cu Ministerul Investitiilor și Proiectelor Europene.

1. Tip de contract: Contract de prestări servicii

2. Valoare estimată de achiziție:

– 125.000 lei + TVA – dezvoltare aplicație mobilă educativă cu elemente interactive AR

Valoare totală: 125.000 lei + TVA

3. Oferta va include:

– Oferta tehnică cu descrierea completă a aplicației mobile ofertate

– Declarație privind conflictul de interese (Formularul 1)

– Extras ONRC privind beneficiarii reali ai ofertantului

– Declarație privind respectarea principiilor DNSH (formularul nr.3)

4. Documente de calificare necesare:

Cerinte obligatorii pentru operatorii economici persoane juridice române:

– sa desfășoare activitatea economică obiectului procedurii: producatori sau distribuitori/agenti.

– sa nu aibă activitatea suspendată,

– sa nu fie supusi procedurilor insolventei

– să aibă autorizat ca obiect de activitate principal sau secundar (CAEN) activitatea economica

corespunzatoare obiectului contractului.

Pentru persoanele juridice romane se va prezenta:

Certificatul constatator extins emis de Oficiul Registrului Comerțului cu maxim 30 zile înainte de data deschiderii ofertelor, în original sau copieCerinte obligatorii pentru operatorii economici persoane juridice străine:

1. Documente edificatoare prin care să dovedească forma de înregistrare ca persoană fizică sau juridică în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident

2. Documente edificatoare prin care să dovedească că domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii de achiziție – document valabil dacă este emis în urmă cu cel mult 60 de zile.

5. Specificații tehnice:

Specificatiile tehnice fac parte integrantă din documentatia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei şi constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează de către fiecare ofertant oferta tehnică si financiară. Ofertarea de caracteristici tehnice inferioare celor prevazute în prezentele Specificaţii Tehnice conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabilă.

Obiect Specificații tehnice minime

Aplicație mobilă

educativă HCR

(iOS & Android) –

experiență AR fără

cont de utilizator

Funcționalități:

– Ecran de început + buton de start

– Selector de specie dinozaur + afișare model 3D

– Informații educative (text+imagine) pentru fiecare dinozaur

– Buton de animație pentru modelul 3D

– Minim 5 dinozauri realizați în 3D

– Explorare AR în mediul real (prin cameră)

– Captură foto/video cu dinozaurul în AR

– Navigație intuitivă și responsive

– Secțiune ,,News” (pentru actualizări viitoare)

Servicii incluse:

– design complet conform wireframe

– Dezvoltare app iOS + Android

– Testare & optimizare pentru device-uri standard

– Upload în App Store & Google Play

– Mentenanță post-lansare timp de 6 luni

6. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut.

Va fi declarată câştigătoare OFERTA CARE ÎNDEPLINEŞTE CERINŢELE TEHINICE MINIME ŞI PREZINTĂ PREŢUL TOTAL CEL MAI SCĂZUT.

Este obligatorie ofertarea unei aplicații mobile complete, cu respectarea tuturor specificatiilor enumerate.

7. Termen limită de transmitere a ofertelor – 14 iulie 2025, ora 12

8. Termen de valabilitate solicitat al ofertelor – minim 30 zile

9. Termen de plata agreat – plata se va realiza pe baza facturii emise de catre Prestator dupa semnarea de catre ambele parti a procesului verbal de predare-primire si receptie ce se va intocmi la finalizarea implementarii complete la punct de lucru HCR SRL din Oraş Râşnov, Strada CETĂŢII, Nr. 36, Judet Braşov. Factura va fi platita in termen de 30 de zile. Nu se vor realiza plati partiale sau in avans.

Transmiterea ofertei presupune acceptarea implicita a acestui termen de plata, pretul final al contractului ce urmeaza a fi platit ramanand nemodificat pana la finalizarea platii.

10. Detalii transmitere oferta: oferta se va transmite la adresa de e-mail [email protected], cu semnare olografa/electronica fiecarui document de catre reprezentatul legal al ofertantului sau la adresa Oraş Râşnov, Strada CETĂŢII, Nr. 36, Judet Braşov. Indiferent de modalitatea de transmitere aleasa trebuie respectat termenul de transmitere al ofertei. Oferta se va transmite in limba romana. Ofertele incomplete vor fi considerate neconforme.

DESCARCĂ DE AICI DOCUMENTUL COMPLET