FAQ

PLĂȚI

De ce să alegi plata cu cardul?

Peste 50% dintre români preferă această opțiune. E un pic mai sigur în această perioadă să eviți contactul cu banii cash. În plus, scapi de taxa de ramburs.

COMENZI

Cum comand online?

Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului „Adaugă în coș”.

Poți adăuga în coș mai multe produse, din categorii diferite.

Verifică-ți comanda.

După adăugarea fiecărui produs, ești direcționat automat în coșul de cumpărături, unde poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.

Detalii de facturare și livrare comandă

După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare, metoda de plată dorită și modalitatea de livrare preferată.

Nu uita să citești termenii și condițiile și să bifezi căsuța „Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile Dino Parc Râșnov” înainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul „Finalizează comanda”. La scurt timp după apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.

Un produs pe care mi-l doream nu mai e în stoc, ce fac ?

Numărul de produse pe care-l comandăm furnizorilor noștri este limitat. Dar, în cazul în care se înregistrează anulări și retururi, stocul produselor se actualizează pe site în maximum 24h.

Pot comanda un produs și prin telefon ?

Comenzile se pot face doar online, însă poți apela numărul de telefon 0741208703 și un consultant Dino Parc Râșnov te va ajuta pas cu pas.

Pot comanda și din afara țării ?

Comenzile făcute pe www.dinoparc.ro sunt livrate pentru moment doar în România.

COSTURI ȘI LIVRARE

Cum se face livrarea?

Livrarea se face prin intermediul serviciului de curierat FAN COURIER și prin Punctul de Ridicare din magazinul fizic Dino Parc Râșnov.

Cât costă livrarea ?

Livrarea prin curier este gratuită pentru orice comandă peste valoarea minimă de 130 de lei. Pentru comenzile sub această valoare, se va percepe o taxă de transport. Pentru comenzile cu plata ramburs se va percepe o taxă, indiferent de zona de livrare.

De asemenea, în cazul plății la livrare/ramburs prin curier, se aplică o taxă de procesare plată la livrare.

Este posibil ca mai multe comenzi să-mi fie livrate în același colet ?

Dacă ai comandat mai multe produse cu aceeași adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate în același colet. Cumularea a două sau a mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obișnuit și procesarea manuală a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Îți recomandăm să finalizezi o singură comandă care să cuprindă toate produsele pe care dorești să le achiziționezi.

Ce se întâmplă dacă nu sunt la domiciliu în ziua livrării ?

În general, îți recomandăm să alegi livrarea la adresa locului de muncă, în cazul în care în timpul orelor lucrătoare nu ești în mod normal acasă. Dacă, indiferent de adresa aleasă și de motiv, nu ești disponibil atunci când sosește coletul, vei primi o notă cu informații despre o nouă încercare de livrare. Nota va conține numărul notei de transport (NT) și un număr de telefon pentru a stabili împreună cu reprezentantul firmei de curierat o nouă dată de livrare.

Ce presupune serviciul „Deschiderea coletului la livrare” ?

Atunci când coletul ajunge la destinație, îl poți deschide să vezi conținutul în prezența curierului, înainte să plătești. Verifică dacă produsul sau produsele sunt cele comandate de tine, dacă culoarea e ceea ce ți-ai dorit sau orice altceva în legătură cu starea articolelor. Dacă îți dorești această posibilitate, curierul este obligat să aștepte cât timp tu verifici conținutul coletului. Să știi că opțiunea asta nu presupune și probarea articolelor, ci doar verificarea lor.

Atunci când alegerile făcute nu sunt pe gustul tău sau sunt sub așteptări (indiferent că e vorba de culoare, material, calitate etc.) poți opta pentru returul acestora pe loc.

Iată cum:
* dacă ai ales plata ramburs, solicită verificarea coletului înainte să plătești curierului, pentru o taxă suplimentară de 5 lei.
* dacă ai ales plata cu cardul, îți vom vira în cel mai scurt timp posibil suma echivalentă produselor returnate în contul din care s-a făcut plata.

Trebuie să știi: dacă alegi să returnezi articolele după ce ai verificat pachetul, e important să știi că trebuie să returnezi toate produsele, nu poți refuza unul singur sau două și să le păstrezi pe celelalte.

Dacă alegi returul după verificarea pachetului, costul de transport este gratuit.

RETUR

Pot să returnez produsele comandate ?

Dacă vrei să returnezi o comandă sau un produs, poți face asta prin ridicare de către curier sau predarea direct în magazinul fizic din incinta Dino Parc Râșnov. Prima modalitate necesită în prealabil completarea unui formular de retur aici. Returnarea în magazinul fizic se poate face direct, fără completarea formularului de retur.

Pentru aceste două opțiuni trebuie să ții cont că ai la dispoziție 14 zile calendaristice de la data primirii coletului și că produsele trebuie să îndeplinească câteva condiții.

Ce înseamnă retur responsabil ?

Returnează produsul pe care nu îl mai dorești în aceeași stare în care a fost livrat. Asta înseamnă: cu eticheta intactă, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi, inclusiv cu accesoriile și cutia în care a venit. Gândește-te că următorul client se poate îndrăgosti chiar de produsul returnat de tine.

Trebuie să mai știi că returul produsului fără eticheta de compoziție nu poate fi acceptat. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către echipa Dino Parc Râșnov, preluarea va fi refuzată curierului, iar coletul returnat către expeditor.

Pot schimba un produs comandat ?

Nu putem schimba produsele comandate cu altele. Dacă ești interesat de altă mărime sau alt model, în funcție de disponibilitatea produsului dorit, poți plasa o nouă comandă. În paralel, poți returna produsul care nu ți se potrivește.

Cum returnez prin curier ?

Pentru a returna un produs prin curier, o poți face prin serviciile Fan Courier la telefon: 021 9336 sau pe site-ul fancourier.ro prin selfawb.

În cazul în care plata a fost inițial efectuată printr-un card bancar, de credit sau debit, banii îți vor fi returnați în contul atașat acelui card. Dacă ai folosit altă metodă de plată, poți alege să primești banii într-un anumit cont bancar.

E important să știi că un formular de retur este aferent unei comenzi. Dacă vrei să returnezi produse din comenzi diferite, te rugăm să reiei procesul de mai sus pentru fiecare comandă. Trebuie să mai știi că fiecare formular de retur completat trebuie să corespundă coletului de retur pregătit de tine pentru ridicare. Ce presupune asta? Produsele selectate în formularul online de retur trebuie să se regăsească în coletul de returnat. În situația în care echipa Dino Parc Râșnov va regăsi alte articole, va refuza preluarea pachetului, iar procesul de retur va fi întârziat.

Ce documente folosesc pentru a trimite un colet retur ?

Nu ai nevoie de nici un document. Este suficient să completezi formularul de retur link către formular (pentru retur prin Curier) sau să duci produsul direct în magazinul fizic Dino Parc Râșnov după ce te-ai asigurat că produsul este în aceeași stare în care a fost livrat, cu eticheta intactă, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi și este complet, inclusiv cu accesorii. Trebuie să mai știi că returul produsului fără eticheta de compoziție sau alte ambalaje originale nu poate fi acceptat. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către echipa Dino Parc Râșnov, preluarea va fi refuzată.

Pe ce adresă expediez coletul returnat ?

Către Dino Parc Râșnov, strada Cetății, Râșnov Romacril 505400, județul Brașov. Telefon de contact: 0741208703.

În cât timp pot returna un produs ?

Dacă alegerea făcută vă nemulțumește în vreun fel, sau dacă pur și simplu v-ați răzgândit, aveți 14 zile din momentul achiziției, pentru a cere înlocuirea produsului, returnarea contravalorii acestuia sau înlocuirea cu un alt model.

Dacă ați primit produsul incomplet sau este neconform/defect, este necesar să ne semnalați acest lucru în maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.

În cât timp îmi primesc banii înapoi ?

Returnarea contravalorii produsului este efectuată prin virament bancar și avem rugămintea să ne furnizați contul IBAN pentru a vă putea returna banii.

Cererea de retur se face prin email la adresa: [email protected] De asemenea, este necesară completarea unui formular aferent pe care îl puteți găsi aici. Completarea acestuia trebuie efectuată de pe un computer / laptop, iar numărul comenzii trebuie introdus fără „#” în față sau alte caractere speciale.

Dacă optați pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii, suma se returnează în maxim 14 zile.


Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibilă doar în același cont din care s-a efectuat plata.

Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta la telefon 0741208719 în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa [email protected]

În cât timp vine curierul să îmi ridice coletul ?

Curierul va ajunge la tine în 2-5 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii de retur.

Ce se întâmplă după trimiterea formularului online ?

După ce înregistrăm cererea ta de retur, te ținem la curent prin e-mail și/sau SMS în legătură cu momentul când returul ajunge la depozit, iar după ce verificăm produsele returnate, te vom anunța dacă toate condițiile de retur au fost îndeplinite.

După această etapă, te informăm în momentul în care efectuăm plata, reprezentând echivalentul produselor returnate.