PLĂȚI
De ce să alegi plata cu cardul?
Peste 50% dintre români preferă această opțiune. E un pic mai sigur în această perioadă să eviți contactul cu banii cash. În plus, scapi de taxa de ramburs.
COMENZI
Cum comand online?
Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului „Adaugă în coș”.
Poți adăuga în coș mai multe produse, din categorii diferite.
Verifică-ți comanda.
După adăugarea fiecărui produs, ești direcționat automat în coșul de cumpărături, unde poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.
Detalii de facturare și livrare comandă
După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare, metoda de plată dorită și modalitatea de livrare preferată.
Nu uita să citești termenii și condițiile și să bifezi căsuța „Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile Dino Parc Râșnov” înainte de a trimite comanda.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul „Finalizează comanda”. La scurt timp după apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.
Un produs pe care mi-l doream nu mai e în stoc, ce fac ?
Numărul de produse pe care-l comandăm furnizorilor noștri este limitat. Dar, în cazul în care se înregistrează anulări și retururi, stocul produselor se actualizează pe site în maximum 24h.
Pot comanda un produs și prin telefon ?
Comenzile se pot face doar online, însă poți apela numărul de telefon 0741208703 și un consultant Dino Parc Râșnov te va ajuta pas cu pas.
Pot comanda și din afara țării ?
Comenzile făcute pe www.dinoparc.ro sunt livrate pentru moment doar în România.
COSTURI ȘI LIVRARE
Cum se face livrarea?
Livrarea se face prin intermediul serviciului de curierat FAN COURIER și prin Punctul de Ridicare din magazinul fizic Dino Parc Râșnov.
Cât costă livrarea ?
Costul de livrare este calculat automat prin aplicația integrată Fan Courier, în funcție de nr de kilometri parcurși de curier. Acesta poate să difere destul de mult de la o adresă la alta, dar taxarea se va face numai după finalizarea comenzii.
Este posibil ca mai multe comenzi să-mi fie livrate în același colet ?
Dacă ai comandat mai multe produse cu aceeași adresa de livrare, nu putem garanta ca vor fi livrate în același colet. Cumularea a două sau a mai multor comenzi presupune abaterea acestora de la circuitul obișnuit și procesarea manuală a facturilor, fapt ce poate genera erori sau probleme de disponibilitate a produselor. Îți recomandăm să finalizezi o singură comandă care să cuprindă toate produsele pe care dorești să le achiziționezi.
Ce se întâmplă dacă nu sunt la domiciliu în ziua livrării ?
În general, îți recomandăm să alegi livrarea la adresa locului de muncă, în cazul în care în timpul orelor lucrătoare nu ești în mod normal acasă. Dacă, indiferent de adresa aleasă și de motiv, nu ești disponibil atunci când sosește coletul, vei primi o notă cu informații despre o nouă încercare de livrare. Nota va conține numărul notei de transport (NT) și un număr de telefon pentru a stabili împreună cu reprezentantul firmei de curierat o nouă dată de livrare.
RETUR
Pot să returnez produsele comandate ?
Dacă vrei să returnezi o comandă sau un produs, poți face asta prin ridicare de către curier sau predarea direct în magazinul fizic din incinta Dino Parc Râșnov. Pentru ambele modalități este necesară în prealabil completarea unui formular de retur pe care îl găsești aici.
Pentru aceste două opțiuni trebuie să ții cont că ai la dispoziție 14 zile calendaristice de la data primirii coletului și că produsele trebuie să îndeplinească câteva condiții. Citește pagina dedicată procesului de returnare produse.
Ce înseamnă retur responsabil ?
Returnează produsul pe care nu îl mai dorești în aceeași stare în care a fost livrat. Asta înseamnă: cu eticheta intactă, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi, inclusiv cu accesoriile și cutia în care a venit. Gândește-te că următorul client se poate îndrăgosti chiar de produsul returnat de tine.
Trebuie să mai știi că returul produsului fără eticheta de compoziție nu poate fi acceptat. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către echipa Dino Parc Râșnov, preluarea va fi refuzată curierului, iar coletul returnat către expeditor.
Pot schimba un produs comandat ?
Nu putem schimba produsele comandate cu altele. Dacă ești interesat de altă mărime sau alt model, în funcție de disponibilitatea produsului dorit, poți plasa o nouă comandă. În paralel, poți returna produsul care nu ți se potrivește.
Cum returnez prin curier ?
Pentru a returna un produs prin curier, o poți face prin serviciile Fan Courier la telefon: 021 9336 sau pe site-ul fancourier.ro prin selfawb.
În cazul în care plata a fost inițial efectuată printr-un card bancar, de credit sau debit, banii îți vor fi returnați în contul atașat acelui card. Dacă ai folosit altă metodă de plată, poți alege să primești banii într-un anumit cont bancar.
E important să știi că un formular de retur este aferent unei comenzi. Dacă vrei să returnezi produse din comenzi diferite, te rugăm să reiei procesul de mai sus pentru fiecare comandă. Trebuie să mai știi că fiecare formular de retur completat trebuie să corespundă coletului de retur pregătit de tine pentru ridicare. Ce presupune asta? Produsele selectate în formularul online de retur trebuie să se regăsească în coletul de returnat. În situația în care echipa Dino Parc Râșnov va regăsi alte articole, va refuza preluarea pachetului, iar procesul de retur va fi întârziat.
Ce documente folosesc pentru a trimite un colet retur ?
Nu ai nevoie de nici un document. Este suficient să completezi formularul de retur (pentru retur prin Curier) sau să duci produsul direct în magazinul fizic Dino Parc Râșnov după ce te-ai asigurat că produsul este în aceeași stare în care a fost livrat, cu eticheta intactă, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi și este complet, inclusiv cu accesorii. Trebuie să mai știi că returul produsului fără eticheta de compoziție sau alte ambalaje originale nu poate fi acceptat. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către echipa Dino Parc Râșnov, preluarea va fi refuzată.
Pe ce adresă expediez coletul returnat ?
Către Dino Parc Râșnov, strada Cetății, Râșnov Romacril 505400, județul Brașov. Telefon de contact: 0741208703.
În cât timp pot returna un produs ?
Dacă alegerea făcută vă nemulțumește în vreun fel, sau dacă pur și simplu v-ați răzgândit, aveți 14 zile din momentul achiziției, pentru a cere returnarea contravalorii acestuia.
Dacă ați primit produsul incomplet sau este neconform/defect, este necesar să ne semnalați acest lucru în maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.
În cât timp îmi primesc banii înapoi ?
Returnarea contravalorii produsului este efectuată prin virament bancar și avem rugămintea să ne furnizați contul IBAN pentru a vă putea returna banii.
Cererea de retur se face prin email la adresa: [email protected]. De asemenea, este necesară completarea unui formular aferent pe care îl puteți găsi aici. Completarea acestuia trebuie efectuată de pe un computer / laptop, iar numărul comenzii trebuie introdus fără „#” în față sau alte caractere speciale.
Dacă optați pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii, suma se returnează în maxim 14 zile.
Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibilă doar în același cont din care s-a efectuat plata.
Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta la telefon 0741208703 în timpul orelor de program sau ne puteți scrie la adresa: [email protected]
În cât timp vine curierul să îmi ridice coletul ?
Curierul va ajunge la tine în 2-5 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii de retur.